22 desember, 2006

Så var vi to ...

Mange, eller rettare sagt samtlege med internettforbindelse, har etterlyst at eg kjem med ei aldri så lita oppdatering her. Og det er vel noko eg for så vidt kan seie meg einig i. Mykje har skjedd sidan juni ...

Eg kan meddele at fleire år utpå dei evige jaktmarker er over. Eg kan ikkje lengre krysse av i "Singel"-ruta når det vert spurt om min sivile status. For no er ein blitt til to. Eg har fått meg ein fantastisk kjærast - Rebekka!

Er alt eg lever på luft og kjærleik? Ja, stort sett. Bortsett frå ein liten bolle Go'Dag eller ein joghurt i ny og ne.
Er alt eg ser rosa skyer? Ja, det er merkeleg med det. Men det stemmer faktisk - værda er og blir rosa.
Er det alt eg hadde håpt på? Ja, og meir ...

3 kommentarer:

Rebekka sa...

Hehehehe....
Jeg ler høyt!
Digger deg!

Anonym sa...

Gratulerer så masse begge to, dere virker som et flott par! Bra jobba... ;-) GOD JUL!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

grattis!!dåkk e no bra søt