28 juni, 2006

Nu vil æ færra til ...



... Mexico!

Då er dagen endeleg her! Nesten. Det er jo i morgon, men vi reiser så tidleg, eg må skrive no. Dette blir ikkje noko lang lekse, eg har så mykje eg må fikse i dag. Ja, eg er på grensa til stressa, noko eg svært skjeldan er. I tillegg pakking og ein del ærend, skal vi feire bursdagen min hjå farmor. Jepp, eg blir 23 år i morgon. Alt skjer i morgon.

Eg ville eigentleg berre opplyse om ein blogg nr. 2, ein reiseblogg, som eg har ansvaret for å skrive. Der vil eg prøve å sette ord på alt vi opplever der nede, i kjent skandahle-stil. Ein gong i veka, minst. Finn fram eit bokmerke, folkens:

Team Randesund
http://teamrandesund.blogspot.com

Linken ligg forsåvidt til høgre i lista der. Eg kjem kanskje til å skrive her og, medan eg er der nede, vi får sjå. Spør gjerne spørsmål til meg/oss i form av kommentarar, - "Får de taco til frukost?", "Sett mange sombreros?", "Korleis er toaletta?". Slikt er gøy. Vi skal svare etter beste evne.

Følg med!

11 kommentarer:

Anonym sa...

God tur, Sæbjørn! Måtte Gud velsigne deg masse på turen! Skal be for deg.

patrick sa...

Ha en flott tur!! gleder meg til å lese!!

Anonym sa...

Hei Sæbjørn! Prøver å skrive kommentar på teambloggen, men funker kun for bloggere, er det noe å gjøre med det? veldig artig å følge med på hva som skjer, dere er jo med på noe fantastisk bra. Hils til alle på teamet, og vær veldignet i Jesu navn! Amen

Anonym sa...

Det var forrsten Johan som sendte den meld:)

Anonym sa...

SÆBJØRN!
Vil så gjerne kommentere alt dere skriver på bloggen!!!!
Kan du åpne opp for oss vanlig dødelige??

Andrejazz sa...

hallå.
ja.
Mexico ja.
ehm...
nettopp.
trommer sier du?
cymbaler sier jeg.

Anonym sa...

Heftig oppdatering ratio på deg for tiden :) Blir sliten av å lese nytt innlegg i bloggen hver eneste dag. Kanskje du bør trappe ned til 3 innlegg i uka? ;)

Anonym sa...

hva driver du med nå for tiden da?? noe har vel sikkert skjedd siden mexico? Ansgar feks?

- viV - sa...

Nå død snart bloggen din, hihi. Ingen som legger inn kommentarer lenger engang?? Hmm, hva kan du gjøre med det da Sæbjørn? Eller er det litt med vilje at bloggen er på vei til å dø kanskje..?

Andrejazz sa...

Sæææææææææbjøøøøøøøørn!!!!!

Anonym sa...

Eg syns du kan kopiera den nyeste posten til Rebekka og bare forandra navnå. Så kan dine venner og få vita ka som har skjedd :)
Og så får du liv i bloggen din! Wow! To fluer i ein smekK!