24 mai, 2006

sæbjørn@work.com

No er klokka 07:42 om morgonen. Nei, eg har ikkje nettopp stått opp, - eg er på jobb, 20 timar i strekk no. Lunden Spiseri i Kvinesdal har kjøpt seg inn i det store MovieStation-eventyret, og dr. Sæbjørn rykkar ut. Lunden Spiseri, meg, nokre hundre DVD-ar og ubegrensa brus og is. Snål jobb.


Ved sida mi står eit digert monster av ei maskin og flyttar på DVD-ar heilt av seg sjølv. Eg har satt i gang ein test som kontrollerar at alle instillingane mine stemmer. Når ein slik test stoppar, er poenget å lære av feilmeldinga som dukkar opp. Rette feilen, ny test, stopp, rette feilen, ny test, stopp, osb.




Det har blitt nokre testar i natt, gitt. Dette kjem i tillegg til å legge opp aDSL, konfigurere router, brannmur, programvare, pluss pluss. Det er greie oppgåver, ting eg kan, rutine. Ting som tek tid. Eg kom hit med 11:50-toget til Stavanger i går, og har holdt på sidan då.

Lokalet er eit gatekjøken. Gratis fast food, is og brus. Kjøkenet var logisk nok ikkje ope i natt, så eg har levd på is dei siste 10 timane. Sandwich! Synd dei ikkje mettar lik vanlege smørbrød. Ørten frysarar og kjøleskåp syng i kor, og gjer det vanskeleg å høyre dialogen på filmane eg ser. Laptopen har slike kjipe, små høgtalarar. Løysinga var å krype saman på do og lukke døra. Lekkert. Eg har sett fire filmar til no.


Uff, dette blei kjedeleg lesestoff. Tilgi meg. Eg håpar å kunne reise heim i kveld, det er difor eg sit oppe og jobbar natta lang. Likar ikkje å vere vekke frå Kristiansand, merkar eg. Føler meg heime der no. Klart, det vert aldri som heime, men livet sørpå blir berre betre og betre. Takk, Gud!

Apropos det, la meg summere litt kjapt:
- Har eg nære vener eg kan prate med og stole på? Ja.
- Går eg i fantastiske miljø? Ja.
- Har eg ein jobb eg trivast med? Ja.
- Har eg ro for neste år og gledar meg som ein unge? Ja.
- Skal eg på team til Mexico i sommar? Ja.
- Er eg optimistisk og i godt humør? Ja.
- Svømmer kontaktlista mi i nye bekjentskap? Ja.
- Er eg på rett kurs i livet? Ja.
- Kunne eg svart "ja" på nokon av desse spørsmåla utan Jesus? Nei.

Eg er kanskje stuck på eit gatekjøken i Kvinesdal, men eg har det pretty damn bra likevel!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Har de KEBAB på huset deR? Æ hadde elsket å bo der hvos det var kebab hehe!! stå på med jobbn sæbby!

Kirsti og Bjarne sa...

Det er alltid gøy å lese din blogg, Sæbjørn! Du skriver så bra! Kirsti

Stine sa...

hehe..
morro!
du har en merkelig jobb altså!

Stine sa...

OPPDATERING!

Anonym sa...

HVA SKJER MED BLOGGEN SÆBJØRN??

come on!!!

Stine sa...

nei å nei...
hva skjer med bloggen nå da??
kan e snart kalle den opp fra dvalen??

Anonym sa...

Hmmm...

Søbjørn come on!
Sæbjørn med æ selfølgelig, men hvis du ikke skriver her snart igjen, blir det Søbjørn for resten av livet!!!

COME ON!!

patrick sa...

eg undrast...døde bloggen bort??

Anonym sa...

are u still here?

Søker på jobb i moviestation akkurat nå, og lurer på om du fremdeles jobber der og har inflytelse, og om det i det heletatt er en grei jobb!

bor i kristiansand, men er selv fra vestlandet, og er også! personlig kristen . . hadde vært fint om du tok kontakt og kunne si en ting eller to om jobben evt

Anonym sa...

oystein@thorsheim.no