15 april, 2006

Er det han i Hansons?

Inspirert av Stines ca. to dagar gamle innlegg om manglande hår på hovudet til lillebroren, legg eg ut nokre bilete av slik eg såg ut på hovudet for berre fire år sidan (2002).

Eg sat og såg igjennom bileter frå ferien vi hadde i USA det året, og det var ganske mange kandidatar til bloggen. I staden for å velge eitt, tek eg med alle ti. Hald deg fast!

Eg og mamma i Disney World, Orlando, FL


Eg og mamma i Everglades nasjonalpark, FL


Eg, mamma og eit australsk søskenbarn i Washington DC


Eg og mamma forran Niagara Falls, NY


Mr. Wet and Wild, Bahamas


Og om du lurte: krøllane er fordufta! Kva skjedde der, liksom? Dei berre forsvann. Har høyrt nokre rykter om at håret har fasar på tre år (?) der det vekslar frå ein type til ein annan, i mitt tilfelle: frå krøllete til kjipt. No er det kjipt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oioioioi!!! Fantastiske krøller!!!
Hva skjer med at sånt bare blir borte!? Må være en konsekvens av Adams syndefall!? Krøllene er uten tvil Gudskapt!!

Stine sa...

hva skjer med at krøllene forsvant ja. kanskje du klippa de vekk??
e skulle virkelig ønske e hadde krøller. e kan kanskje spore opp en mini-wannabe-krøll i nakken min. e elsker krøller. kjipt de forsvant..

Anonym sa...

Jeg hadde krøllernår jeg var liten haha :D men KUN rett etter jeg hadda badet, da fikk jeg krøller når jeg tørka håret haha! var i 1-2 års alderen. aldri vært så kjekk før :D

Sæbjørn sa...

Vi snakkar krøllar som lite barn, så kjipt i barnehagen og på barneskulen, kraftig comeback for krøllane på slutten av ungdomsskulen/vidaregåande, og no.. akk, ja.

Anonym sa...

OIOIOIOIOIOIOI!
Hvor er krøllene?De var jo legendariske!!!!