20 april, 2006

Socialize!

Det er sprøtt at når eg ikkje har noko eg må gjere, gjer eg heller ingen ting. Når eg har ein del eg må gjere, gjer eg desto meir i tillegg. På fritida. Slik som det er no, at eg berre jobbar litt, blir dagane så veldig tomme. Det var jo no eg skulle gjort det eg ikkje har tid til ellers.

Kva er greia med å ikkje gidde å gjere noko som helst? Eg tek til takke med dei lavaste former for underhaldning for å unngå å kjede meg. Ser ein film, spelar litt data, osb. They call me SkanDahle. Jepp.

Eg har mest lyst til å gjere noko saman med andre, som alltid, men eg tør ikkje mase på folk. Det får holde med noko kjekt på kvelden, slik som i dag: vafler og film/spel med ein kamerat. Reknar med eg skal lage vaflene. Det blir bra, då har eg i alle fall noko å sjå fram til resten av dagen.

Når eg vaks opp var eg mykje åleine. Mamma og pappa var stadig travelt opptatt, stadig på jobb, på songarstevne med koret, på øvingar, konsertar, osb. Etter at eg flytta ut fortsette eg å vere mykje åleine, sånn til dagleg, sjølv om eg har budd saman med folk heile vegen. Skulle eg var god til å vere åleine, men har vel heller komt fram til at det er direkte usunt!

Spør du meg, treng ikkje sosial omgong vere forbeholdt helga. Eg skulle ønske terskelen for å sende ein skal-vi-henge-SMS var ein god del lavare. Dette er ikkje eit egoistisk hint frå mi side, - vi har jo kun godt av å vere saman. Kanskje tenke utanfor den klassiske kino/"vafler og film"-rama (hehe, no offence), framprovosere forskjellige situasjonar, få med nokon litt utanfor gjengen, skape minner! Vi vil jo kjenne kvarandre, eller hur?


Eksempel på utradisjonell aktivitet

Hmm.. dette innlegget utvikla seg frå det eine til det andre, gitt. Trur eg berre er lei av og sitte inne å sjå sola varme opp gardinene mine langt oppe på veggen der. Ok, stå opp, på med sko. Kom an, Sæbjørn! Gidd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Sæbjørn!
Du er ingen skanDahle!!!
Det er bare viktig for meg å understreke!Du er en fantastisk fyr med utrolige kvaliteter som kan misunnes!Men over til noe annet! Begynner du å glede deg til Mexico? Følte bare trangen til å spørre!En tur som Gud jobber med deg på dypet!Det vil jeg si, og anbefale!Ha en snadder dag og kom deg opp fra bunkersen på Lund!Sola er vel oppe i Kristiansand også??

Sæbjørn sa...

Jau, den er jo oppe. Eg er på teamsamling no, faktisk, og til helga blir det weekend. Sjølve turen verkar framleis lenge til, men eg trur det vil begynne å krible no snart. Takk for oppmuntringa! Det er godt å høyre på ein kjip dag.

- viV - sa...

er helt med på den greia med skal-vi-henge-sms!! hvorfor det er så vanskelig kan jeg ikke skjønne, men vi er jo sosiale dyr alle sammen, så skulle tro at de fleste befinner seg i samme situasjon!! blir ofte slikat når man kommer hjem fra jobb eller skole, og ikke har planer for kvelden, blir det til at man sitter hjemme med seg selv, og ikke gjør særlig mye fornuftig.. si ifra hvis du mangler noen å henge med en dag, jeg er sikkert med! Ses vel på skolen imorra, tenker jeg..