17 april, 2006

KøQuiz


I går fekk eg og Ole Andreas akkurat raska med oss gudstenesta i Ørsta før vi sneik oss ut under postludiumet og satte kursen mot Oslo. Snøblinde over Strynefjellet og lettare aggressive i kø langs Mjøsa (sjå bilete) brukte vi over ni timar, - nesten to timar meir enn Ole Andreas' søster, Evie, som begynnte på same strekninga litt seinare same dag.


Så, ok, vi hadde uflaks. Dårleg vér korta inn påskeferien til osloværingane med ein dag, og vi traff rushet. Grøss. Takk og lov at vi ikkje skulle heilt heim i går! No har vi overnatta hjå Evie og køyrer vidare til Kristiansand i sjutida ...

Quiz:
- Det er siste dag i ferien.
- Strekninga tek normalt fireogeinhalv time.
- Lasset med resterande påsketuristar skal heim frå hytter, slekt og vener.

Kor lang tid kjem vi til å bruke?


Frukost hjå Evie og kjærasten Thomas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Digg å kunne følge med min favoritt "ØRSTING"! Uten din nydelige sidemåls"snacks" hadde min nynorsk rusta helt mister Sæbis! Kjipt at vi ikke var i Oslo da du var innom!Vi chilla heller out i London!Det var konge!
Ellers får du ha en kul dag!(Et uttrykk jeg vet du setter pris på) Mine øyne nyter det jeg leser om at du har funnet deg et miljø i Salem!Det er utrolig viktig!! Gud velsigne deg mann! Keep on writing!!

Sæbjørn sa...

Ørsting i hermeteikn? Jau, takk, skrive skal eg. Eg må få høyre meir om London seinare!