12 april, 2006

Skitur a la yalla

Ja, for mykje ved denne skituren var yalla. Snakkar om å "leike påske". Eg hadde mest lyst til å berre sitte inne og lese vidare i ein blogg, men då hadde steminga blitt sur. Så eg blei med tross dårleg motivasjon, dårleg form, og dårleg vér.

Men kvar gong eg først har komt meg ut, slik som i dag, må eg innrømme at skitur med familien er storkos! Då er mamma der med Fruktnøtt, tørka aprikos og brus. Fellane klabbar og eg kjenner barndomsminna strøymer på. Det høyrer med.

Men i dag, altså, var det langt frå påskestemning. Det skal vere sol, varmt, solfaktor ørten og shorts. No var det vindjakke, stilongs og berre guffent. Det såg så bra ut når vi satte oss i bilen, men i siste oppstiging mot toppen tok det til å snøve/regne vannrett. Det blei ein kort, kald rast.



Pappa av stål!


Småsurt


Mamma under nedkøyringa


På veg ned att

6 kommentarer:

Stine sa...

fantastisk bilde av dere 3 sammen!
konge!
kan dessverre isje se om dere ligner like mye som vår familie, men e regner vel med det...

Sæbjørn sa...

Liknar og liknar, det er delte meiningar om det. Det blir nok meir om mamma og pappa etter kvart, og då større bilete =)

Stine sa...

takk for linken forresten!
(er litt ensom, men d kommer vel flere etterhvert tenker e)

Anonym sa...

sæbjørn + ski = Bjørn Dæhlie!!
eller hva? hehe.

Traff dere på smurninga??

Var det fiolett?

Sæbjørn sa...

Smurning er vel ikkje tema i det heile, sist eg sjekka. Fellar, my friend, det er tingen. Her går det stort sett berre oppover, og bratt, så då blir smurning litt pysete. I tillegg er det greit å berre ta av fellane og suse ned igjen. Telemark 4 evah!

Anonym sa...

såpass ja! fjellklatring :D
hehe, jeujeu. sist gang jeg var ute bomma jeg med smøringa så liksågreit med feller når du ihvertfall kun skal klatre :D

sneiks!!