30 april, 2006

Yeah, baby!

Gjett kven som fekk plass på Ansgar!

Dette var kjekt, gitt. Eg skal gå Bibel og Musikk, eit år eg trur blir bra for meg på fleire måtar: andeleg, sosialt og musikalsk. Eg spelar trommer og cello, for de som ikkje veit det, dog celloen har leie på hylla dei siste fem åra. Eg visste eg skulle vere i Kristiansand neste år, og då må vel Ansgar vere midt i blinken.

Eg har bestemt meg for å ikkje bu på skulen, men fortsette på Lund. Kontrakta her går ut no i slutten av månaden, så det hastar med å finne nytt husrom. På Lund. Nokon som vil bu saman med meg? Eg har allerede prata med buddy Odd om dette, men han klarar ikkje heilt å bestemme seg.

Eg har og bestemt meg for å ikkje leve Ansgar-livet 110%, slik mange gjer. Det er sikkert heilt topp, men eg skal for det første ikkje bu der, for det andre har eg opp til fleire miljø her i byen, for det tredje tener eg i Randesund Misjonskirke og for det fjerde er eg litt eldre enn flesteparten. Det freistar ikkje like mykje med folkehøgskule-internat-koz-vaffel-pysjamas-galskap no lengre. Eller kanskje det ikkje er sånn der? Eller kanskje eg berre trur eg ikkje likar slikt? Heh, skal sjå eg sit der på internatet i pysjamas med vaffelen i handa og kozar om nokre månader.

Men uansett, folkens, då har de meg plassert eit heilt år framover! Yeah, baby!

5 kommentarer:

Anonym sa...

KONGE!
Det hørtes fantastisk ut Sæbjørn! Støtter det 107 1\2% i den avgjørelsen om å bo på Lund! Tror det er bra!Håper du får børsta litt støv av de gamle celloegenskapene dine da, det hadde jo gjort susen! Ellers må du ha en trivelig søndag hjemme i vakre Kristiansand!Jeg kommer hjem i medio mai klar for en løpetur med selleri i Baneheia!

Stine sa...

gudd!
Rett Fokus(ledertreningskurset som e er leder på vettu)stiller sterkt på ansgar til høsten.
-Lars
-Bjørnar
-Stine
-Markus

sjekk den lista!
det er konge!
bare gled dæ t å bli kjent med de. de er kongefolk!

Sæbjørn sa...

Wee!

Anonym sa...

ååå1
Jippi1 Så bra med ansgar sæbjørn1 (jeg får ikke til utropstegn på denne dustedataen, så 1=utropstegn..)
Gled deg masse111
Ses snart..
martine

- viV - sa...

det er kult at du har spilt cello! det har jeg også gjort i noen år, men jeg befinner meg i samme situasjon som deg, har ikke spilt på noen år nå.. litt trist egentlig..